Do Maroka s templářským růžovým

Templářské sklepy Čejkovice připravily v létě soutěž s růžovými víny a novým filmem Líbáš jako ďábel. Hlavní výhru – zájezd pro 2 osoby do Maroka, kde se film natáčel – převzala 17. srpna šťastná vítězka Věra Němečková.

Soutěž s templářským růžovým probíhala od 17. května do 31. července. Soutěžící měli možnost získat vstupenky na nový film Líbáš jako ďábel, nebo stejnojmennou knihu. Hlavní výhrou byl zájezd do Maroka od CK Blue Style pro 2 osoby. Dne 17. srpna jej předali zástupci Templářských sklepů vítězce Věře Němečkové. Exotické marocké pláže, kde se film Líbáš jako ďábel natáčel, navštíví vítězka se svým synem. Stihnou to absolvovat ještě v rámci letní dovolené.

Manžel pro mě koupil růžové víno z Templářských sklepů, které mám ráda. Večer u sklenky jsme se z visačky dozvěděli o soutěži a zaslali zkušební SMS se soutěžním kódem. Když nám přišlo oznámení, že jsme vyhráli zájezd, nemohli jsme tomu uvěřit. Hned jsme se výhrou museli pochlubit našim sousedům a známým. Měli jsme obrovskou radost,“ vzpomíná Věra Němečková

Podmínkou pro získání hlavní výhry bylo registrování soutěžního kódu z templářského růžového vína ve výherním pořadí. „Výherní číslo jsme záměrně stanovili na 1312. soutěžní registraci v pořadí. V roce 1312 byl totiž oficiálně zrušen templářský řád a letos jsme si připomínali 700. výročí této události“, vysvětluje Lukáš Lukáš, obchodní a marketingový ředitel Templářských sklepů.

Soutěž S templářským růžovým Líbáš jako ďábel byla velice úspěšná. Organizátoři zaznamenali téměř 5000 soutěžních registrací.

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Povolené HTML značky: <a> <em> <strong> <blokquote> <ul> <ol> <li> <br> <p>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.
  • Each email address will be obfuscated in a human readable fashion or (if JavaScript is enabled) replaced with a spamproof clickable link.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.

Více informací o možnostech formátování

CAPTCHA
Kontrola, zdali jste člověkem či robotem.